Formularz serwisowy

Serwis i reklamacje


Informacje szczegółowe

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy osobiście lub wysłać na adres:
    Alarm Cobra System,
    ul. Obrońców 25,
    26-600 Radom
  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
  • W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
Masz pytania? Napisz do nas na adres: cobra@alarmcobra.com.pl


Formularz serwisowy