Aby złożyć reklamację lub zamówić serwis wypełnij formularz poniżej:
Informacje szczegółowe
Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy osobiście lub wysłać na adres:
Alarm Cobra System,
ul. Obrońców 25,
26-600 Radom
Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria
mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn
nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie
kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli
produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z
informacją o okolicznościach jej występowania.
Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas
dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez
salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia
pocztowego).
W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany
towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o
zakończeniu procedur serwisowych.
Masz pytania? Napisz do nas na adres: cobra@alarmcobra.com.pl